Skip to content

Rīga un lauki

Maijs 26, 2010

Šodien Denija stāstīja, kā viņai patīk cilvēki Valmierā, cik forši sveicināties kāpņutelpā ar kaimiņiem un ka skolā garderobes tantiņa zina tavu vārdu, ka cilvēki ir citādi kā Rīgā.

Mēs Rīgas piecstāvenē arī sveicināmies ar kaimiņiem. Fizmatu garderobes onka arī zina manu vārdu. Vieta cilvēku ieliek zināmos rāmjos, bet pa lielam viss taču atkarīgs no mums pašiem.

From → Uncategorized

12 komentāri
  1. Bet Valmierā tomēr ir labāk kā jebkur citur! Vienmēr, kad aizbraucu uz Valmieru, uzreiz sajūtos daudz labāk, kaut vai tādēļ, ka viss ir tīrs, sakopts, meži nav piemēsloti kā Rīgā, vide ir latviska, ejot pa ielu, nav jāklausās svešvalodas, kā arī neatceros, ka jelkad būtu redzējis Valmierā auto ar svešu tautu simboliku, ar ko Rīgā ir izķēmots gandrīz vai kars otrais auto.. Tur vnk viss IR foršāk!🙂

  2. Ieva permalink

    @OreMan
    Pēc tevis minētajiem kritērijiem sanāk, ka viss visforšāk ir arī Venstspilī, Smiltenē, Priekuļos un vēl visur kur.😀

  3. Nu ne jau VISforšāk, bet foršāk tikai kā Rīgā😉

  4. Denija permalink

    *te bija garš komentārs, kuru es pazaudēju*

    īsā doma – man patīk OreMan😀, man patīk Valmiera, un Valmieras skaistumu nevar aprakstīt piemēros, Rīgai nekad nebūs tā siltuma un noskaņas, kas ir Valmierai, lai cik forša, draudzīga un pieklājīga es Rīgā necenstos būt. Kur Rīgas ielās man uzgrūžas vai ignorē, tur Valmierā mani laipni palaiž garām, desmit reiž atvainojas, uzsmaida un novēl patīkamu dienu. Es neizvēlējos tos labākos piemērus, bet man ir draugi, kam sakrīt domas ar mani, kas jūsmo, ka pat “urlas” pieklājīgi aizved līdz bankomātam, ko meklēji, nevis iekrauj pa seju.

    Pāvils Rozītis par Valmieru ir teicis, ka tas, kas sāk Valmierā dzīvot, iemīl to pilsētu kā savas mājas un nekad vairs negrib doties prom. Tā tiešām ir.🙂 Varbūt muljķīgi te tā diskutēt, kura pilsēta labāka un vai vispār labāka, bet es par Valmieru būtu gatava celties un krist, kaut tur pavadīti tikai 9 mēneši un Rīgā palikuši visi mīljie.🙂

  5. Ieva permalink

    *nopūšas*

    Es taču te strīdos tikai tāpēc, ka manā piecgades plānā ietilpst aizvākties no Rīgas.

  6. Denija permalink

    Un galamērķis kāds?🙂

  7. Ieva permalink

    @Denija
    Tas ir noslēpums😉

  8. Riidziniece permalink

    @Denija
    Cik bieži Tu klaiņo pa Āgenskalnu, Torņakalnu, Bišumuižu, veco Juglu, kur pagalmos rej suņi un apkārtne smaržo pēc jasmīniem un ievām? Kur katrai mājai ir savs raksturs un elpa, it kā tās būtu dzīvas? Nevar tā visu novilkt ar vienu mērauklu un spriest, ka Vecrīgas ielu bruģis ir visā Rīgā vienāds.

  9. Ieva permalink

    @Riidziniece
    Tas atkarīgs no Rīgas definīcijas: mans vectētiņš, Pārdaugavas iedzimtais, mēdza teikt “braukt uz Rīgu”, lai apzīmētu ceļa mērošanu pāri Daugavai. Vai nav tā, ka minētajos visnotaļ patīkamajos rajonos Tu meklē neRīgu, un atradusi nopriecājies, ka Rīga tomēr ir forša?

  10. @Ieva
    Tādas NERīgas Rīgā nemaz nav.

    • Ieva permalink

      Tavuprāt Rīgas robeža ir cilvēku kartē novilktā līnija? Paejies pa Kantora ielu no Bieriņmuižas līdz Mārupes vidusskolai: kur beidzas Rīga?

  11. A, kas tev liek tā domāt?

Komentēt

