Skip to content

Liesmojošā tumsā

Jūnijs 2, 2010

Garas un izvērstas recenzijas lai paliek ļaudīm, kam tādas patīk un kas tādas prot uzrakstīt, es tikai gribēju pateikt, ka tas bija vērtīgi pavadīts laiks un patīkams pārsteigums.

Principā man nepatīk teātris, nē, nevis man ir principiāli iebildumi pret teātri, bet es uz kādu izrādi aizeju apmēram reizi trīs gados, lai secinātu, ka man joprojām nepatīk, nesaprotu, garlaicīgi un pilnīgs sviests, esmu galīgi nekulturāls un neinteliģents cilvēks un labāk naudu iztērēt klasiskās akadēmiskās tādas-kas-man patīk mūzikas koncertiem.

Bet bija gara diena, daudzmaz pieklājīgi uzrakstīts kontroldarbs, pirms kura man trīcēja rokas un bija slikta dūša, izrāde notika tajā pašā ēkā, kurā strādāju, apbalvojums “Gada amatierizrāde” liecināja, ka galīgi švaka tā nebūs, informāciju par to saņēmu visos iespējamos un neiespējamos veidos, atradās kompānija un galu galā septiņos nulle nulle es sēdēju zālē un gaidīju sākumu.

No absolūtā vairuma amatieru kolektīvu jēga ir tik daudz, ka tie sagādā prieku pašiem dalībniekiem — un tas, protams, nav maz un pilnībā attaisno to pastāvēšanu —, taču uz LU Studentu teātri to nebūt nevar attiecināt. Aktieri lika man noticēt viņiem, jo sevišķi Kaspars Kotāns Ignasio lomā, es domāju par neredzīgo institūtu arī pēc aplausiem un pat šorīt, un tas jau ir daudz. Šobrīd, nākamajā rītā pat ir aizmirsušās pāris neveiklības un brīži, kad sitās cauri, ka tas ir teātris. Atmiņā paliek tikai vērtīgais.

Es noteikti iešu vēl uz LU Studentu teātra uzvedumiem.

From → Uncategorized

Komentēt

Komentēt

