Skip to content

Jūnijs 28, 2010

Kopš ar ierakstiem “ko es ēdu brokastīs” piespamoju twitteri, man nav ko teikt. Tukšums. Sesija ir beigusies, un esmu pavadījusi brīvdienas pa lielam darot neko līdz nelabumam, zvilnot, līdz sāk gribēties kaut ko darīt.

Es varētu publicēt savu variantu kā dabūt glīšu pārsvītrotu bultiņu LaTeX paketei mhchem (nē, tas nav triviāli), bet man nav nekādu ilūziju, ka tas interesē vēl kādu izņemot mani. Pati arī šādas lietas negūglēju latviski. Man ir lielo vasaras darbu plāns, kas paredz izlasīt dažas grāmatas, tuvākajās dienās nofotografēt sauli, uz kuru esmu gaidījusi gadu, ierosināt izmaiņas dažos LU (vai MK, ja to nereglamentē LU) noteikumos, ja tuvākā mēneša laikā neiekodīs ērce, nodot asinis atkal, pieņemties svarā, drusciņ paskriet, uzrakstīt dažus mazus skriptus mācību atvieglošanai, izrediģēt ludis.cls tā, ka diplomdarbus un referātus rakstot nav jālien pašā stila failā un vēl dažas citas lietas, bet tas viss ir interesanti tikai man.

Rakstīšu, kad būs kas padarīts. Un to bultiņu tomēr ielikšu.

From → Uncategorized

Komentēt

Komentēt

