Skip to content

Man ir tik abnormāli daudz, ko darīt,

Novembris 21, 2010

ka par neaktivitāti 000webhost vēl ņems un mani izdzēsīs. Bet ko lai dara, ja gribās pilnīgu (okei, pēc iespējas lielāku) kontroli, bet par to maksāt gan nē.

Pirms dažām dienām saņēmu bildes no viena pasākuma. Okei, es saprotu, ka ne jau visiem ir iekšā apgūt fotografēšanas smalkumus un ne jau visiem mājās stāv spogulenes, un pasākuma budžets neatļāva noalgot fotogrāfu un cilvēki izlīdzējās, kā nu mācēja, taču vai cilvēki vulgaris tiešām neredz, ka bilde ir miglaina un ka cilvēkam bildē ir sarkanas acis? Kā tādu bildi var aizlaist no sevis prom?

Pēdējās dienas pagājušas ravelry valgos (es zinu, kādu cepuri sev adīšu) un ik pa laikam gariem zobiem pieķeroties mācībām, un skatoties daudz filmu. Viss, kas jāsatin, satīts kamolos, man ir jānopērk apaļadāmās adatas cepurei, tomēr jānopērk dzija pamatkrāsai (uz Saules veikalu!), uztaisīti divi (akdievs, tikai divi) labori un iepazīts Džeinas Ostinas un Kristofera Nolana lieliskums.

Tagad dienas kārtībā ir ievilkt galus sarkanajiem cimdiņiem, pabeigt zaļos cimdiņus (prieks, rīt ir viena adāmlekcija), samācīties kontroldarbam un noķert B., man ir krājumos filmas, ko skatīties ar viņu kopā, es neskatos filmas viena. Vēl prātoju par rakstainu dūraiņu adīšanu no otra gala, par termiņiem skolā un darbā un vai šovakar skatīties Kasablanku vai I’ve loved you so long vai vēl kaut ko citu. Patiesībā taču pietiek laika visam. (Kā man patīk šī brīvdienu radītā ilūzija!)

From → Uncategorized

2 komentāri
  1. Dina permalink

    Vai Nolana lieliskums izpaudās caur “Inception”?🙂

    • Ieva permalink

      Viens labs gabals nepadara par lielisku manās acīs nevienu. Bet Nolanam ir ne tikai Inception bet arī Dark Knight (man patika filma par Betmenu, tas ir kaut kas neiespējams!), Prestige un Memento.

Komentēt

