Skip to content

Rokdarbu maciņš

Marts 20, 2011

Reiz interneta plašumos ieraudzīju skaistus rokdarbu maisiņus, un man arī savajadzēs rokdarbu maisiņu. Man gan rokas neaug no tās pašas vietas kā Gunai, samta vietā tika nolemts utilizēt neglābjami noplīsušus džinsus, tika pamainīt gabarīti, jo es mēdzu pa pasauli pārvietoties kopā ar 20 cm zeķu adatām, kas manuprāt, tādu gabarītu maisiņos lāgā neietilptu, un maisiņam tomēr vajadzēja būt ikdienas somā ieliekamam, un vēl gribējās pēc iespējas mazāk vīļu šūt, un tā nu sanāca visnotaļ parasts maciņš.

macins
Kāpēc es vienkārši nenopirku lielu kosmētikas maku? Jo veikalā neviens nebija tieši tādos gabarītos, kā gribēju es.
Abos galos ir iešūtas džinsu aizmugurējās kabatas, lai adatas neduras caur, un plānā ir tām iešūt pāris spiedpogas, lai var ielikt kādus sīkumus. E-talonu, piemēram.

From → rokdarbi

One Comment
  1. Ai, zini, arī manos maisiņos var ērti ielikt zeķu adatas. Tiesa, 20 cm man šķiet daudz par daudz, es adu ar 13 cm garām. Pamēģini! Nekur neķeras, zeķei / cimdam ir pilnīgi pietiekoši, turklāt ērti ieguļ delnā.

Komentēt

