Skip to content

Prātīgi jau tas nav, toties izaicinājums!

Jūnijs 16, 2011

Laika atskaite līdz Liepājas pusmaratonam kancelēta. Nē, nē, es skriešu Liepājā, taču nu tas būs tikai viens posms gatavošanās plānā Valmieras maratonam. Par spīti tam, ka iepriekšējā postā par skriešanu ņerkstēju, ka slimība iegrieza un nevaru pilnvērtīgi tam sagatavoties, pieteicos akcijā «Uzdrošinies noskriet 2», un tagad man ir treniņplāns un daudzi treniņprocesa uzraudzītāji.

Godīgi sakot, pagaidām maratonu skriet nebiju plānojusi, tas pat nebija plānā, tikai jau vairāku gadu garumā uzpeldēja doma, ka gribēts kādreiz noskriet klasisko maratonu. Tad ieraudzīju akciju, apdomāju, ka spēc pusītes gatavošanās procesu gluži labi varētu turpināt uz maratonu, un laika arī pietiktu, un pieteicos. Paradoksāli, anketu aizpildot nebija ne domiņas, ka varētu izvēlēties tieši mani.

Kāpēc man vajag noskrien.lv atbalstu gatavošanās procesā? Jo man liekas, ka es to nevaru. Treniņpavadoņus uz divriteņa sadabūtu, arī treniņplānu spētu uzrakstīt, šoreiz pat varbūt neieplānotu sev sešas reizes nedēļā, bet šobrīd man liekas, ka tas taču nav iespējams, skriet treniņu trīsdesmit kilometru garumā. Šodien noskrēju septiņpadsmit, un četrdesmit divi liekas kaut kas pilnīgi neiespējams.

JA man izdosies, būs tā simboliski, pērn pirmais pusmaratons Valmierā un šogad pirmais maratons Valmierā. Cerams, pēc četrām stundām trasē vai trases malā būs kāds noskrienietis, pērn pēc pusmaratona manīju, ka tie gausākie skrējēji skrien dziļā vientulībā. Un tas ir ļoti grūti.

Daži saka, ka maratons ir grūtāks par tādām diennakts piedzīvojumu sacensībām, daži, ka vieglāks. Man jau šķiet, ka būs grūtāks — divdesmit četras stundas es emsu izturējusi, bet vai maratonu izturēšu, nezinu. Maratonā esi tikai tu. Piedzīvojumu sacensībās tu esi daļa no komandas.
Trīspadsmitarpus nedēļas līdz Valmieras maratonam.

3 komentāri
  1. Aivars 703 permalink

    No pieredzes
    1.Maratons ir līdzvērtīgs 12 stundu Rogainam. 24 stundu pasākums ir daudz grūtāks (es izturēju tikai 21 stundu).
    2. Valmierā es skrēju tieši 4 stundas (arī šogad 4 stundas). Pēdējā aplī, 31-42km, ik pēc 200 metriem bija skrējējs kuru redzēju priekšā un mēģināju ķert un apdzīt.

  2. Savukārt 24 h rogainings ir grūtāks par 24 h piedzīvojumu sacensībām. Bet ko tur daudz tagad prātot, jātrenējas un tad jau redzēs, vai dievi būs vēlīgi.

  3. Anonīms permalink

    Viss, kas ir prātīgi, pie viena ir arī totāli neinteresanti:)

Komentēt

